donderdag 13 februari 2014

Heel Nieuw-Beijerland weet het nu...

... dat we iedere zaterdagmorgen open zijn. Afgelopen maandag is deze folder bezorgd op meer dan 1200 adressen in Nieuw-Beijerland.


Leuk was dat het gelijk resulteerde in een aantal nieuwsbrieflezers uit Nieuw-Beijerland en iemand mailde direct om zijn overtollige boeken te verkopen. De eerste 'klanten' zijn ook al binnen. 

Aanstaande zaterdag hoop ik een extra pot koffie te zetten. De koekdoos zal ik ook bijvullen. De boekenvoorraad is al aangevuld. Ik moet alleen alles nog even fatsoeneren. De boekenruimte heeft nl. ook een schilderbeurt gekregen, waardoor enkele kasten verplaatst moesten worden. In plaats van donkere houten deuren is alles nu fris en lichtgekleurd. 

Dus: Van harte welkom in onze Boekenstek.
Zie voor meer info: http://www.boekenstek.nl/c-2177285/openingstijden-boekenstek/

Tot slot nog een weetje: Ik kreeg een tijd geleden een tip van een bloglezer dat ze geen opmerkingen meer kon plaatsen. Dat begreep ik niet. Inmiddels is het probleem verholpen. Schroom niet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten