woensdag 1 mei 2013

Ben ik er voor de bakker, of is de bakker er voor mij?



Ben ik er voor de bakker, of is de bakker er voor mij? Een soort kip-ei-vraag.

Is Boekenstek er voor mij, of ben ik er voor Boekenstek? Nou ja, als je elkaar kunt helpen, dan ben je er voor elkaar....

Natuurlijk vinden we het fijn als er veel boeken over de toonbank (lees: kraam) gaan. Maar we zijn ook niet te kinderachtig om daar korting bij te geven. Bestel nu en haal af met 10% korting in Urk of Poortvliet. We hebben nl. weer twee fairs in de agenda staan.

Hier komen ze:
Vrijdag 3 en zaterdag 4 mei LenteFair op Urk (leuk te combineren met een dagje Urk)
Zaterdag 11 mei Fair aan de Hogeweg (Poortvliet)

Het zijn allebei grote fairs met tegen de honderd kramen en veel bezoekers.

Zie voor meer info onze website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten