donderdag 7 februari 2013

Markten, beurzen en fairs


Als je de smaak eenmaal te pakken hebt... Nou, die heb ik wel te pakken. Voor dit voorjaar staan er al weer een aantal afspraken gepland. Eergisteren heb ik een afspraak gemaakt met de Effen Guzen LenteFair op Urk, gisteren kreeg ik contact met bovenstaande kaasboerderij (Kaasboerderij Hoogerwaard in Ouderkerk a/d IJssel). Beide contacten resulteerden in een afspraak.

De voorlopige agenda ziet er nu als volgt uit:

Zaterdag 9 februari: Boekenbeurs Calvijn College Krabbendijke
Vrijdag en zaterdag 29 en 30 maart: Lammetjesdagen Kaasboerderij Hoogerwaard Ouderkerk a/d IJssel
Zaterdag 27 april: Betuwse Lentetocht Geldermalsen
Vrijdag en zaterdag 3 en 4 mei: Effen Guzen LenteFair op Urk
In juni volgt dan nog de Zendingsdag van de Gereformeerde Gemeente

Voor meer info kunt u kijken op www.boekenstek.nl en op www.facebook.com/boekenstek

En zoals u van ons gewend bent, bij iedere beurs, markt of fair hoort een actie. Ook die info staat op onze site.

2 opmerkingen:

  1. Pas maar op voor dit virus! Want verkopen is zo leuk, vooral op een fair/braderie. Ik weet er alles van, ik had naast mijn handwerkmateriaalkraam ook altijd een paar dozen boeken staan. Konden de mannen daar even neuzen terwijl hun vrouwen op de kraam snuffelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik wil me wel beperken tot één keer per maand. En ik ben nu al vol t/m juni. Heb nog wat op het oog en dan zou ik vol zijn t/m augustus...

    BeantwoordenVerwijderen