woensdag 29 februari 2012

Give Away Februari-Raad het citaat en win een boek!


De tweede Give Away van het nieuwe jaar. Leuk dat ik op de laatste boekenbeurs reacties kreeg van mensen die er van genoten.
De spelregels zijn als volgt:
* Hieronder vindt u het citaat van de maand februari.
* Het betreft een boek dat we in de verkoop hebben op www.boekenstek.nl.
* U raadt welk boek het is (door een reactie onder dit bericht toe te voegen)
* De eerste die het goed raadt is de winnaar en krijgt het boek gratis toegezonden.

Hier komt het citaat:
Gisteren hebben we een grote tocht door het bos gemaakt. Het was niet bepaald makkelijk om de wagentjes voort te duwen over wegen vol stenen en karrensporen, maar we zijn er gekomen en onder de bomen was het heerlijk...!

Doe je best....

20 opmerkingen:

  1. Geen idee... ben benieuwd wie het deze keer zal raden, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kinderen van het achtste woud? Zal wel niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, die is het niet. Het blijft wel opvallend stil. Een klein beetje helpen: het is een levensbeschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja het is maar proberen :

    Onvolwaardig van Johan Dekker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God zal zorgen.van A.Margaretha?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de man die God geloofde

    Marshall Broomhall

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, het gaat over het leven van een vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Opnieuw een gokje:

    " Te mogen leven" van Johanne Dobschiner.

    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een stukje aarde, van Janina David?
    Goede zondag.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht eerst aan de boeken van Laura Ingalls maar er staat wagentjes en bovendien heb je geen boeken van haar te koop.
    Dus een gokje:
    Anna Vermuers door E. Gerdes.

    Op mijn weblog moet ik opnieuw de Boekenstek link plaatsen, ik hoop er volgende week aan te denken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helaas, nog steeds niet. Nog een klein beetje helpen: Het boek is uitgegeven bij De Banier in Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog maar eens proberen, het is deze keer een lastige...

    Eerste oogst van Kim Vogel Sawyer ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog een keer:


    " Zij zochten een stad"
    van Lydia Buksbazen.

    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee, nog steeds niet.
    Ik zet alle feiten nog even op een rijtje en voeg er een feit bij:
    * Het is een levensbeschrijving
    * Het gaat over een vrouw
    * Het boek is uitgegeven bij De Banier in Utrecht
    En nu het toegevoegde feit:
    * De vrouw in kwestie siert de cover van het boek
    Ben benieuwd.
    Eén dingetje zit ik nog wel mee. De eerste GiveAways werden te snel geraden. De laatsten waren moeilijker, maar ontaarden een beetje in raadspelletjes.
    Heeft iemand een idee om het leuker te maken? Iets anders of zo? Ik hoorde op de laatste boekenbeurs dat er wel mensen zijn die ervan genieten. Zo doorgaan?
    Ik hoor jullie reacties graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja,ik weet het ook niet hoor.ALs het na een paar dagen niet geraden is mss een sluitingsdatum hebben?!
    Zal eens nadenken wat een idee is.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "Laat mij trekken Heer"

    van Renee de Benoit-van Berchem

    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad. Klopt helemaal. Als anoniem mij zijn of haar adres wil mailen, stuur ik het boek toe.
    Gefeliciteerd!
    Wilma bedankt voor de reactie. Ik wacht op de verdere hersenspinsels :-)
    Als er nog andere ideeën zijn, hoor ik het graag.
    Ben ook nog op zoek naar andere weblogs om linkruil te doen (bij elkaar in de bloglist of leeslijst staan).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, dat is nog eens leuk. Voor een eerste keer mee doen en kijk eens aan: Ik heb gewonnen.
    Dank U wel!

    Zelf vond ik het heeel leuk en spannend om te doen. Een beetje speuren en puzzelen en logisch nadenken.
    Fijn ook om tips/aanwijzingen te krijgen.

    En zo bladerend door het boekenaanbod kwam ik wel heel interessante boeken tegen.

    Dus wie weet komt er ooit een bestelling.

    Mijn adresgegevens heb ik gemaild.

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Tineke,

    Inmiddels per mail ontvangen. Nogmaals gefeliciteerd. Je hebt het boek z.s.m. in de bus.

    Eind maanrt komt de volgende GiveAway....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het duurde even voor ik door had dat het boek op de website moest staan (goed lezen is ook een kunst) de eerste keer dat ik mee deed won ik het boek omdat ik het citaat direct herkende. Ik denk dat voor de bovenstaande reactie veel te zeggen is, door het zoeken naar het boek kom je allerlei interessante boeken tegen die wellicht tot kopen leiden.

    BeantwoordenVerwijderen