vrijdag 20 mei 2011

Even bijpraten....

Met deze droge tijden is mijn schrijfklier volgens mij ook wat aan de droge kant. Maar wellicht is dat een bekend verschijnsel in blogland. De afgelopen week is er ook niet zo heel veel gebeurd. Hoewel....., er zijn heel wat boeken op de site toegevoegd.

Inmiddels heb ik ook de 129 romans verkocht. Dinsdagavond zijn ze opgehaald.

Even als afsluiting een paar platen uit "Jessica's eerste gebed" van Hesba Stretton en uit "Het uitgescheurde Bijbelblad" van Lena Visser-Oskam. Ik had de boekjes pas nog in handen. De tekeningen zijn respectievelijk van Isings en van Rino Visser. Meesterlijk! Het zal naar de maatstaven van een kunstenaar misschien geen kunst zijn, maar ik vind het kunst.

De eerste twee platen zijn van Isings de laatste twee van Rino Visser.




3 opmerkingen: