vrijdag 1 april 2011

Uitslag Give Away-En wie is de gelukkige?


Eén april, maar onderstaand epistel kun je écht serieus nemen. Eén april zou de uitslag bekend gemaakt worden van de Give Away. En dat is nu!

Ja, wie gaat er met een stapel boeken vandoor? Het is iemand uit de boekenwereld. Ze (verklap ik al weer wat) komt uit het oosten van het land. Het is degene die als vijfde heeft gereageerd en ze heet............. Theda. Van harte gefeliciteerd.

Omdat Theda ook nog een link geplaatst heeft op haar eigen weblog, mag ze voor 30 euro boeken uitzoeken in onze webwinkel.

Inmiddels zijn er 68 volgers op deze weblog. Dagelijks komen er reacties binnen. Meer dan 100 pageviews per dag. Ook de bestellingen komen gestaag binnen. Wat ons betreft is de actie geslaagd... Allemaal heel hartelijk bedankt en...............graag tot ziens.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Pleun,
    Sorry voor mijn late reactie, ik ben even afwezig geweest, maar natuurlijk wil ik je blog aan de lijst op mijn blog toevoegen. Ik heb helaas wel wat moeten veranderen aan mijn lijst met blogs...ik doe de lijst nu zonder foto, want het duurde heel erg lang voor mijn blog geladen was, en ja, dat is niet zo handig voor alle kijkers, maar ook niet voor mezelf.
    Verder wil ik Theda feliciteren met de gewonnen giveaway.
    Een heel fijn weekend toegewenst,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel ontzettend bedankt, zo'n opkikkertje kunnen we momenteel wel gebruiken.
    ik ga op mijn gemak neuzen bij je boeken.
    Groeten Theda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaar

    Mvg Sarah
    http://sarahsborduurwerken.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie en nuttig geweest... gezien het aantal volgers op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je berichtje Pleun, en wat lekker een boekenblog, ik sta inmiddels in je lijst van volgers hoor.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pleun,

    Leuk dat je mijn blog gaat volgen,ik zal je link op mijn blog plaatsen, gezellig. Hoop je vaker terug te zien.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen